fredag den 27. januar 2017

GOODIEBOX | JANUAR 2017

Hej guys!!

Idag er det tid til endnu en Goodiebox unboxing. Dog er jeg ret sikker på at de vil blive den sidste jeg laver. Jeg har ikke været mega begejstret for de sidste par bokse, så jeg tænker jeg afmelder mig fra det inden næste boks bliver betalt. Desværre.

Men det skal ikke stoppe mig fra at vise jer hvad jeg har fået!! Jeg har som altid lavet en video, som i kan se lige HER!


Gosh, Overnight primer oil essence - Fuld str. 159,95 kr.
Balance Me Tinted wonder eye creme - Fuld str. 215 kr.
Natura Siberica Oblepikha Hand cream - Fuld str. 29 kr.
Être Belle Sheet mask - Vitamin C Hydro. 5 stk for 245 kr. 
Nivea Creme Care renseservietter. Prøve pakke. - Fuld str. 49 kr.
Invisiboble The traceless hair ring - Fuld str. 39 kr.
Look Lips  Lipgloss - Fuld str. 99 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar