onsdag den 13. april 2016

VIA Designteknolog optagelsesprøve 2016! | Skitser

Hej venner!!

Jeg sidder her og stor keder mig på arbejdet (Ja det gør jeg til tider, hvor jeg INGEN opgaver har) Så jeg tænkte jeg ville opdatere jer på optagelsesprøve til Designteknolog uddannelsen, jeg afleverede d. 30 marts.

Hvis du ikke har set det tidligere indlæg hvor jeg skriver og fortæller lidt om uddannelsen læs det HER!

Så jeg valgte (eller billederne valgte mig da det var dem som jeg synes sagde mig mest) at gå i dybden med og designe 2 outfits til hvert billede!

Jeg skulle designe outfits, vælge materiale og farver - super fedt!!! Elskede det og fordybede mig i det! Det er det jeg vil!Derudover skulle jeg vise processen i designet. Dvs jeg skulle tage mine skitser med i opgaven!

Foto 1:
Dette billede er bare flot i sig selv! 
Jeg tolkede dette billede som brændt og at floden var Lava. 


Her er outfit 1 jeg lavede ud fra min inspiration fra foto 1 :

 

Outfit 2 til foto 1 :

 


Foto 2:


Her er outfit 1 jeg lavede ud fra min inspiration fra foto 2:



Outfit 2:




Er vildt excited om jeg kommer ind eller ej! Det hele handler jo om at lave noget der er anderledes - plus som man siger. Mode skal ikke være flot - men anderledes. I er selvfølgelig en af de første der vil vide mit resultat. Men det er desværre langt ude i fremtiden - nemlig d. 31 juli... Hvilket er en bummer da jeg er utålmodig!! ;-)


Jeg regner med at lave et opslag for sig selv om mine 3D tegniner hvis der er interesse! :-)

Love you guys <3
- Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar