fredag den 8. januar 2016

Maybeline - The Nudes palette | Review!

Hej Guys! Nøj... Hvor er det lang tid siden jeg har lavet et indlæg herinde?!
Men jeg har nogle indlæg jeg gerne vil have op så der kommer lige en del i træk (Håber jeg ;) )

I dette indlæg skal vi kigge nærmere på Maybelines næst nyeste palette - The Nudes!


Jeg har gerne villet have denne palette i LANG tid! Jeg tror jeg købte den i oktober eller november (Haul) - og jeg ventede helt til december med at bruge den!? Whaaat - ja i know! Men jeg tog den med til DK på skoleophold som de eneste øjenskygger. Og jeg føler nu jeg har et overordnet god indtryk af øjenskyggerne! :-)

Skøn, skøn palette!

Paletten har nogle skønne pigmenterede farver,  MEN... Ja der er et men.. Der er desværre også nogle farver der ikke er så pigmenterede og ikke bliver påført i samme farve som i paletten..
Alle skyggerne er dejlig bløde i formularen og er virkelig lækre at påføre!


!! De to første billeder (først i indlægget) er paletten UDEN jeg har sat fingrene i den eller brugt den. Da jeg lavede swatchne havde jeg kun prøvet dem på min hud. !!


Hvis vi tager den første række i swatches (Alle elsker swatches!! ;) )


1.) Dette var farven jeg bruger til mit inner-corner fordi det er en settle highlight farve. Den har shimmer i sig og lysner derfor godt op!

2.) Dette er en mat øjenskygge, som er perfekt til at putte i globelinjen! Den er en flot koldtonet brun farve som der er pigmenteret! Minder mig lidt om MAC - wedge.

3.) Dette er en mat, hudfarvet skygge som er PERFEKT til at sætte ens primer. Jeg bruger den over hele øjenlåget og den var perfekt pigmenteret!

4.) SUPER flot bronze shimmer farvet farve. På swatch er den flot og pigmenteret - men den failer lidt på øjet. Ikke meget men lidt. Det er en farve der skal bygges op over et par gange. 

5.) Dejlig mat, skygge som jeg også bruger i min globelinje. Den er lidt mørkere end nr. 2. Så dette er en lidt mere intens farve.

6.) Flot mat mørkebrun farve som er god i det ydre v, til brunt smokey eye. Det var ikke en jeg brugte helt vildt fordi den ikke var lige så pigmenteret og skulle brygges lidt mere op end skygge nr. 8!


7.) Flot brun skygge med lidt shimmer i. Denne farve er ikke vildt pigmenteret så den skal bygges op. Men den er flot til et settle bronze look.

8.) Dette er den matte, brune farve som jeg brugte mest i mit ydre v. Den er lidt mørkere end nr. 6. så derfor er den lidt mere mig!

9.) Flot guld shimmer farve!.. I paletten.. Den var ikke særlig pigmenteret hvilket er en skam for jeg ELSKER guld øjenskygge...! Det kan i også se på swatchen - ikke så tydelig. Men den er flot til et settle look.

10.) Mørk, shimmer, bronze shygge som der er virkelig flot til et mere shimmer ydre v hvid man ikke føler for mat. Men det er en der skal bygges op hvis det er.

11.) SÅ FLOT!!! Aaah den er flot over hele øjenlåget - elsker den. Den er en lyserød/champagne farve som er vold flot! :3

12.) Ikke den mest pigmenterede sorte farve.. Men det går nok når man ikke bruger sort så tit.


Det var alle farverne og jeg har umiddelbart ikke mere at sige til denne palette end at jeg alt i alt er ret tilfreds med den! 
Jeg købte den til omkring 10€ hvilket er billigere end den man køber i DK (som er den samme!!) Men den koster 140 kr.


Håber i kunne lide denne lille anmeldelse - for der kommer nok flere! :))

Take care!
Love you! <3 
- Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar