fredag den 18. marts 2016

Gwen Stefani Øjenskygge Palette | Review m. Swatches

Hej Guys! 

Tid til min strøm af anmeldelser af mine nyeste paletter!!
Den første i rækken er denne GUDE SMUKKE palette fra Urban Decay der har lavet et samarbejde med Gwen Stefani (Som laver lækker musik også!)

Lad os lige snakke om den FLOTTE indpakning!? Guld, hullerne, "metal" pladen med navn på! Den ser så eksklusiv ud og mega sleek! Love it!


Jeg har købt denne palette hernede i Douglas (Lignende Magasin) til 55€ - som vil svare til ca 410 kr. Det er mange penge at lægge ud for en palette - men synes altså den er pengene værd! Plus farverne er fantastiske og pigmenterede!

Jeg vil nu gennemgå alle farverne og swatches! Jeg vil lige sige at jeg er det mest blege menneske der findes - så hvis du er mørkere end mig i huden (Der skal ikke meget til!) så vil de selvfølgelig fremstå anderledes :-)


Fra venstre: Blonde, Bathwater, Skimp, Steady, Punk.

Blonde: Fantastisk farve til at sætte din øjen primer eller bare generelt som base inden du lægger dit øjenlook! Den er mat, god til folk med gule undertoner i huden - og dejlig lys!
Bathwater: Den har en lettere gylden/gul farve til sig og rigtig flot som highlight farve eller til dit inner corner/tårekanal! Det er en flot shimmery farve. 
Skimp: Den er ligesom Blonde. Denne har bare en mere pink undertone - Men stadig dejlig lys og stadig perfekt som en base!
Steady: Fantastisk flot, shimmery cobber/brunlig farve som er PERFEKT til over hele øjenlåget! Den lysner godt op og giver et shine!
Punk: Perfekt ydre V farve ! Elsker den som en farve der kan gøre mit look lidt mørkere - men ikke helt mørkt som en sort vil gøre. Fordi det er en bordeuox rød farve - giver den bare en anden effekt end en mørk brun farve.

Fra venstre: Baby, Anaheim, Stark, Zone, Serious.

Baby: Så flot rød/brunlig shimmer farve! Glæder mig helt vildt til at lege med den her farve - for det er virkelig en farve jeg ELSKER til over hele øjenlåget!
Anaheim: Perfekt kølig, mat farve til globelinjen som transition farve til dit øjenlook! 
Stark: Endnu en creme farve som er perfekt til at sætte din base med!Den er lidt mørkere end Skimp og Blonde. Den kunne også være god som en farve i globelinjen som en svag transition farve.
Zone: Endnu en perfekt farve til din globelinje! Denne er vare i en varmere brun farve (Som jeg foretækker)
Serious: Rigtig flot mørke grå farve! Det ligner den er sort på billedet - men det er den altså ikke ;-) Men den er til det mere dæmpede smokey eye og til dem som ikke er helt vild med at bruge en sort i det ydre V. Det er en mat farve og er derfor perfekt!

Fra venstre: Pop, Harajuku, Danger, 1987, Blackout.
YES YES YES - Denne række har den vildeste pigmentering!! Enver makeup elskers drøm!
Men det er også den mest skræmmende række - hvis man ikke er til farver i hvert fald! Hele rækken er shimmery farver undtagen den sorte.

Pop: Dog vil jeg sige denne farve ikke er vildt pigmentert! Men flot er den! Det må jeg altså give den! Den vil være PERFEKT sammen med noget glycerin (Fix+) - tror pigmenteringen vil komme frem så!! Derfor kan den godt virke ret glitter agtig hvis man ikke bruger den våd. 
Harajuku: SÅ flot pink farve! Lige pt Rocker jeg et pink øjenlook og jeg er vild med det! Så jeg skal helt klart lege med denne farve noget mere! 
Danger: Uha hvor er jeg bare ikke elle vild med blå øjenskygger - MEN! Jeg er ret vild med blå på min nederste øjenvippekant! Det giver et ret godt "pop of color" som man siger - og denne blå vil være perfekt fordi den hverken er for mørk eller lys!
1987: Den ville være den perfekt guld/gule farve hvis man er til det!! Ville ønske jeg havde denne farve da jeg skulle til Galla sidste forår - der rockede jeg et guld smokey eye - som jeg har lavet en Gør dig klar med mig video på, på min youtube-kanal.
Blackout: Det ligger lidt i navnet. Det er en PERFEKT sort - kul sort! Den er mat og god i det ydre V til smokey eyes! Eller til at sætte ens eyeliner hvis den er for cremet eller tager en krig om at tørre. Eller bare som eyeliner generelt!


GUD HVOR JEG ELSKER DENNE PALETTE!!
Der er virkelig ikke noget dårligt at sige om den - så skulle det være POP som ikke er vildt pigmenteret uden at blande den med noget andet. 

Jeg føler den var pengene værd! 100% 
Jeg har kun, kunnet finde den på Urban Decays hjemmeside (Den tyske version og UK versionen)
Men nu er den jo også limited Edition!!


Håber i kan lide mine andmeldelser og kan bruge dem til noget!! :-)
Jeg nyder at lave dem i hvert fald!


Love you guys <3 
- Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar