torsdag den 9. juli 2015

Project pan update #1 !!!


SÅ! Endelig kommer der en update! og når jeg kigger på datoen ser jeg, at der faktisk er gået en måned i morgen - hvilket faktisk ikke var planlagt :-P
Men nu hvor jeg sidder og skriver dette, har jeg bestemt mig for at lave månedlige opdateringer.

Jeg har ikke brugt produkterne hver dag. Men jeg har brugt dem til dels. Jeg har bare ikke haft lysten til at bruge produkterne og så er man jo ikke særlig motiveret til at skulle bruge produkter man ikke kan lide generelt, vel? ;-)

Der kommer til at ske nogle ændringer i dette projekt. Nogle produkter ryger i min empties og nogle produkter bliver ved med at være med :-) 
Så til næste opdatering har jeg færre produkter - hvilket også er rart for så skal jeg ikke have det med til tyskland (Woop woop :-D)

Nu til opdateringen!

Puma woman body lotion.

Jeg har ikke rigtig brugt den... Men jeg prøvede den i morges, fordi jeg tænkte jeg skulle i gang med at bruge den. Men den sveg i mine håndflader inden jeg skulle smøre den ud på mine ben.. Og det plejer den ikke! Så den ryger i mit beauty skrald - som er ved at hobe sig op! Den er faktisk også ved at være gammel.. Så det siger sig selv at den er "gone bad".

Og generelt vidste jeg ikke jeg havde så lidt tilbage af den! Hvilket jeg er ret glad for.



Sort eyeliner fra Nivea.

Jeg har brugt den to gange og har derfor også kun spidset den to gange.
Jeg har faktisk generelt i den sidste måned foretrukket min makeup uden eyeliner. Ikke engang den flydende!! Hvilket er virkelig mærkeligt.. Jeg tror bare ikke jeg har orket det.

Men fremskridt det er der! Mere end forventet :-)


NAOBAY natural and organic body lotion.

Jeg har brugt den få gange efter jeg har været i bad... Men jeg er og bliver ALDRIG en fan af den! De korn sidder nogle gange på min hud efter cremen er trængt ind i huden.... Og det er virkelig øv...

Men jeg har fundet ud af man kan se igennem den!!! Sæt den i mod høj sollys - så kan man se hvor meget der er i! (Måske var den hel fuld sidste gang og derfor ikke kunne se igennem.... Hmm det siger vi ikke til nogen :-P)




Lipgloss - Maybeline

Jeg tror den har taget skade af varmen... Den er i hvert fald underlig... Og så tror jeg måske den er "gine bad" også.. Min mor sagde mine læber så røde ud og jeg kan godt mærke de sviger lidt. Så det kan godt ske det er den der har påvirkning. Men den har jeg brugt højest 3 gange.. Men alligevel kan man se fremskridt! Jeg er imponeret ;-)





Læbestift - My colour workshop

Den er super cremet som jeg skrev i et tidligere indlæg. Så det er nok med til at der er brugt så meget af den.. For jeg har kun brugt den i én dag den sidste måned - og alligevel er der brugt så meget. Jeg påfører så flere gange om dagen for at holde den optimale farve. Så det hjælper også på det. Men det kunne være mega awesome hvis jeg kunne sie jeg har brugt en læbestift op!!!





Manhatten clear face - 2 in 1 powder and makeup. - 79 sun beige

Jeg har brugt denne hver gang jeg har brugt makeup for at give min hud en smule solglød. For jeg er jo bleg... også selvom jeg får farve og jeg tænker : "Nu er jeg brun - woop woop!!" Men nej.... stadig 10 gange blegere end alle andre. Fedt. 
Men det er ikke en pudder jeg elsker, men jeg hader den heller ikke. Så den skal bare bruges op. Jeg er ikke træt af den endnu i hvert fald. 


Rimmel London Stay matte powder - 07 mohair.

D - O - N - E !! 

Endelig! Jeg har ventet og ventet! 
Et makeup produkt til skraldet. Nu kan jeg endelig komme videre og prøve en fast pudder i transparent! Har glædet mig! :-D



EOS læpepomade - strawberry

Næsten færdig! Men alligevel så langt fra. Hold nu op hvor går det langsomt med den... Har brugt den meget og alligevel er der ikke rigtig sket noget...




Youngblood - natural mineral foundation - honey

Ikke brugt den... overhovedet... Havde lykkeligt glemt den faktisk. 
Nå men jeg hænger vidst på den i Tyskland også så..




DKNY - be gorgeous parfume


Jeg har brugt den næsten hver dag. Men efter jeg er kommet hjem til min mor har kun kommenteret - inddirekte at det er en dårlig parfume. 
Så jeg tænker jeg bare smider den ud nu.. Jeg kan jo heller ikke lide den selv. Plus jeg bruger den pt som "roomspray"

Bye bye parfume.... ;-)



Det var alt for denne opdatering. I forhold til hvor lidt jeg har brugt mine produkter - synes jeg faktisk det er gode fremskridt :-) 

- Love you <3 
Elisabeth :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar