mandag den 20. juni 2016

PRAG 2016




Jeg har slet ikke vist eller snakket om min tur til Prag med mine dejlige PIU venner!

7 andre og jeg besluttede os at tage en weekend til Prag og hvor var det altså bare en rar tur alligevel!

Vi tog afsted lørdag morgen kl 6 med bussen og var der allerede kl 10 ca. Bussen var for det første forsinket og for det andet var der rigtig meget kø derover..

Men vi ankom til den dejlige by og inkluserede os på "Club Hotel Praha". Ikke det mest fornemste sted (Overhovedet ikke faktisk..) Men vi skulle jo bare sove der og spise morgenmad - ellers var vi jo rundt og se den flotte by!



   

Ved en Biograf (som vi ikke kom ind og så noget i) var der klaver og andre skulpturer. Det udforskede vi en del! 




                    


                    
Vi skulle selvfølgelig ud og have en lille en eller to! Og vi tog på et diskotek som er ret kendt da der er 5 etager med forskellig genre af musik på hver etage! Pisse fedt for at sige det mildt!! Vi dansede hele natten og havde det virkelig fedt!!! plus det kostede kun omkring 80 kr. at komme ind!






 


Dagen efter fandt vi igen diskoteket - men det ligende jo bare en normal bygning! Hvis ikke vi vidste det var der diskoteket var havde vi nok ikke regnet det ud!




Søndag og Mandag var ikke de dage med bedst vejr..Men der blev bare hevet en paraply op! Det var heldighvis bare små byer en gang imellem. Det stoppede os ikke i at udforske og prøve ting!


 


        




 



 




Jeg havde den bedste tur længe og jeg kommer til at savne disse skøre hoveder når vi alle skilles til August. 



xoxo Elisabeth <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar