tirsdag den 22. marts 2016

Urban Decay Vice 4 Palette | Review m. Swatches

Hey Guys !

Endnu en palette der skal swatches og anmeldes!!
Idag er det Urban Decays Vice 4 palette (Der også er limited edition - Sorry) Men gud hvor jeg elsker den!! Men jeg gav 55€ for den - ligesom paletten fra Gwen Stefani.

Indpakningen er VILDT FED!! Hold nu op de har nailet den i mine øjne! Elsker det mere rå og farvede look! En hel regnbue! - ELSKER DET.




Brugte den hver dag i 2-3 uger da jeg var hjemme på juleferie i 2015 - love it!
Det er en fantastisk palette der er en blanding mellem matte og shimmer farver. Neutrale, pop of colors og mørkere farver. Der er ALT!






Så jeg vil selvfølgelig gennemgå alle farverne med jer! Der er hele 20 i denne palette - så der er en HEL DEL! But wow jeg elsker dem. Jeg er som i kan se en kæmpe BLEGFIS - så farverne vil selvfølgelig se fuldstændig anderledes ud hvis du er mørkere i huden end jeg er! :-)

Fra venstre: Bones, Grip, Deadbeat, Beat Down, Pandemonium.
Bones: Perfekt highlight farve! Elsker den til mit brynsben eller inner corner! - flot Frosty (shimmer) hvid/creme farve.
Grip: Rigtig flot! Der skal dog et par lag til farven kommer rigtig frem - men det er en rigtig flot sølv/grå farve med lidt glitter i. Men det kommer ikke rigtig frem - men den giver et flot shine fra sig.
Deadbeat: Rigtig flot sort/grå farve! Der er shimmer i ligesom den grå farve - men igen det kommer ikke rigtig frem når man påfører den. Så den kan sagtens bruges i det ydre V. Det er den aller mørkeste farve der er i paletten som ikke har en "farve".
Beat down: SÅ flot lilla shimmer farve! Den vil være vildt flot til et lilla smokey eye med den sorte der i det ydre V! 
Pandemoniom: Endnu en flot lilla farve. Denne er mere rødlig i det og giver et rigtig flot shine fra sig! Elsker den!  

Fra venstre: Framed, Fast-Ball, 1985, Underhand, Harlot.
Framed: ELSKER denne til en base inden jeg bruger andre øjenskygger. Så den er perfekt til at sætte din primer fordi den er mat !
Fast-Ball: Så smuk lyserød farve som kunne være helt vild flot over hele øjenlåget eller i globelinjen med en creme farvet øjenskygge på øjenlåget!
1985: Wow jeg blev overrasket over pigmenteringen af denne da jeg swatchede den (for første gang) hold da op! Så smuk!! Den har et flot shine og passer bare rigtig godt til resten af farverne i denne række!
Underhand: ELSKER denne! Vildt flot shimmer bærfarvet farve og vil være perfekt til efteråret!
Harlot: Vildt wierd navn - men hvor er den flot! Bleg lilla farve som vil være så flot til et smokey eye i stedet for en sølv - så tage denne! YAAS.

Fra venstre: Discreet, Grasshopper, C-Note, Artic, robbery.
Pt er jeg forelsket i grønne farver - så disse farver er for lækre!! Både fordi de er grønne - men pigmenteringen er i top!!

Discreet: Rigtig pale mat lilla/grå farve - vil tro den kunne være flot i globelinjen til disse farver fordi den er kølig i tonen - og det er de grønne jo også.
Grasshopper: Nøj hvor er den flot!! Perfekt som øjenlågs farve og så en lækker orange/brun farve i globelinjen! Ja tak! Den er dejlig shimmer agtig og pigmenteret!
C-Note: Det er en lidt underlig farve - men jeg vil tro den også kunne være flot som en øjenlågsfarve eller på den nederste vippekant! Igen en shimmer!
Artic: IM - IN - LOVE ! Just saying. Den lever op til dens navn - for den er en rigtig flot tyrkis farve som man kan sammenligne med de flotte blå have i syden! Den er mere glitter agtig end de andre - men igen noget der ligner fix+ sprøjtes på og den er perfekt!
Robbery: Den ligner den er grønlig på billedet - men den er mere en mørkere grå/sølv farve i virkeligheden og når den bliver påført. Men hold nu op hvor er den smuk!! Bruger den over hele øjenlåget - og det var primært den jeg brugte i juleferien. Er forelsket i den farve! Så flot, pigmenteret, shimmer farve!

Fra venstre: Bitter, Flame, Low, Crowbar, Delete.
Bitten: Min all time favorite farve i denne palette! Så flot farve som et, "One shadow look" eller i globelinjen og passer perfekt til alle de andre farver. Der er ikke den farve jeg ikke har brugt sammen med den. Det er den perfekte brændte orange/røde - den er næsten mustensrød?. Den er mat og derfor perfekt.
Flame: Gud hvor er den smuk. Jeg er forelsket i orange øjenskygger (Hader den til alt andet!! Afskyr den farve ellers!) Ikke vildt pigmenteret når man bruger en børste - men fingeren er din bedste ven til påførelse af denne farve. Dvs den er meget glitter agtig og et sprøjt fix+ gør dig good to go!
Low: En meget glittery farve som ikke er vildt pigmenteret i forhold til det flotte sølv glimmer der er i den. Så igen = Fix+
Crowbar: Det samme gælder for denne.. Fix+ = din bedste ven. Men hvor er den bare flot med det guld glimmer ! Low og Crowbar kommer på som mørkegrå farver hvis de ikke påføres våde. 
Delete: Den perfekte matte brune farve til det ydre v!! Mere er der ikke at sige til den. 


Fantastisk palette generelt! Nogle farve måtte gerne være mindre glitter agtig og være shimmer i stedet for! Men så smukke farver! 
Den kunne godt have en sort eller mat mørk farve ud over den brune. Men det går! I sær når de mørke farver ikke rigtig får tilføjet glimmer til påføringen.


Love you guys <3 
- Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar