søndag den 17. maj 2015

Too Faced - Chocolate Bar | Review


Too Faced Chocolate Bar

Anmeldelse med swatches


Hej allesammen!

Jeg har længe gerne ville lave et indlæg hvor jeg fortæller jer om min oplevelse med denne SKØNNE palette. 


Der er 3 ting jeg elsker ved denne palette:


1. Den indeholder både matte og shimmer øjenskygger !
2. De fleste øjenskygger er meget pigmenteret!
3. Øjenskyggerne dufter af chokolade!


Jeg har aldrig rigtig ejet en palette med helt matte øjenskygger, så dette var noget helt nyt fra min side af. Og jeg er fuldstændig pjattet med matte øjenskygger nu jo! Jeg vurderer mig selv til ikke at kunne undvære en mat øjenskygge i min globelinje, for det giver virkelig difinition til ens øje. Plus så er jeg en sucker for skimmer øjenskygger og har faktisk ikke noget i mod at have shimmer øjenskygger på kun. 
Men jeg er helt klart gald for de matte øjenskygger nu hvor jeg har fået dem!


Dette er en palette med fantastiske flotte farver. I hvert fald hvis man elsker de neutrale jord farver. Jeg synes selv der er en palette ALLE kan bruge. Fordi man skal ikke lade sig skræmme af den lyserøde farve og den lilla farve. Fordi den lilla er ikke lige så pigmenteret som de andre - hvilket gør at den er nem at bruge hvis man har svært ved at få kordineret farver ind i sin makeup rutine. Lyserød og lilla er også farver der får de fleste øjne til at stå mere frem. (I sær grønne øjne som jeg selv har)

At den dufter så godt er jo bare en bonus man får oven i købet! Den er nemlig lavet på kakaopulver - hvilket jeg synes er mega sejt! OG indpakningen er jo bare "to die for" for en chokolade elsker! (som mig) 


Jeg tænkte jeg også gerne ville swatche farverne for jer så i havde en ide om hvad der er jeg skriver om ;-) 




Vi starter fra venstre af:

Gilded ganache: Det er en super flot grønlig farve, hvor der er guld shimmer i. Den er ikke så grøn som den ser ud i paletten - hvilket jeg er VILDT glad for, da jeg ikke rigtig kan lide grønne farver til mig. Men den er ret pigmenteret.

White chocolate: *Det er en super flot mat highlight farve. Jeg bruger den primært på øjenbrynsbenet i stedet for en mere shimmer øjenskygge.

Milk chocolate: Det er en perfekt koldtonet mat grease farve. Den er utrolig pigmenteret så man skal ikke bruge for meget da den tager noget tid at blende ud. Jeg har fundet ud af den passer godt til lyshårede og rødhåredes øjenbryn ;-)

Black forest: Det er en flot shimmer rød/lilla farve som er vildt pigmenteret! Men den er super flot og den kunne være virkelig flot i globelinjen sammen med Salted caramel!

Triple fudge: Det er en mat og pigmenteret brun/sort farve som passer godt til brug som en eyeliner.




Salted caramel: Den er en flot varmtonet og mat farve der er så flot at bruge i ens globelinje som en overgangsfarve. Og den passer perfekt sammen med marzipan som er den næste farve.

Marzipan: Dette er min ynglingsfarve i hele paletten!! Den er SÅ smuk.. Det er den flotteste champagne farve og perfekt over hele øjenlåget. Og den er så pigmenteret! NAM. Siger det bare....

Semi-sweet: Dette er også en super flot mat brun farve som jeg personligt vil foretrække enten til øjenbrynene hvis du er mørkhåret eller også bare i det ydre v for dimension.

Strawberry bon-bon: Super flot lyserød mat farve. Jeg har ikke brugt denne endnu - men det er en jeg tænker jeg vil bruge i den inderste del af øjenlåget sammen med marzipan.

Candied violet: Flot flot lilla shimmer farve. Den er ikke lige så pigmenteret som resten af paletten er. Men den er super flot på den nederste del af øjen inde ved vipperne. Det giver et flot pop-of-colour. Det er også derfor jeg tænker den vil være nemmere at bruge.



Amaretto: Den er SÅ flot. Og det er nok også endnu en farve jeg vil bruge i det ydre V. Men hvos jeg skulle lave et mørkt øjenlook ville jeg gå efter denne farve! Det er den flotteste mørkerøde farve.

Hazelnut: Perfekt brun ydre V farve. Den er ikke for lys og ikke for mørk. Hvis den ikke skulle bruges i det ydre V skulle den bruges sammen med Amaretto i globelinjen. Men ydre V er den perfekt til!

Crème brulee: Det er en flot shimmer farve - som er super flot over hele øjenlåget. P-E-R-F-E-K-T!



Haute chocolate: Super smuk brun shimmer farve. Jeg vil vurdere den som en blanding mellem Hazelnut og Crème brulee. Og den kunne være super flot over hele øjenlåget.

Cherry Cordial: Smuk bordeaux rød farve! Den er mere eller mindre mat. Er vild med den.

Champagne truffle: Super flot shimmer hvid/lyserød farve. Dette er en farve jeg bruger i min tårekanal (inner corner) Smuk - smuk - smuk!!

Det var så alle swatchene og en masse tekst.. Men jeg ELSKER virkelig denne palette!
100% pengene værd. Synes jeg selv!


Hvis du har lyst til at se den video hvor jeg har inkluderet den i et haul klik HER
Jeg har lavet to forårslooks med den. Hvid du vil se et brunlig smokey eye med et hint af lilla klik HER og hvis du vil se et mere naturligt look(+førstehåndsindtryk) klik HER, hvor jeg har brugt en mere coral læbestift/gloss. 


Love you <3 
- Elisabeth


(Ikke sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar