søndag den 7. august 2016

GODE NYHEDER

Jeg har nogle dejlige nydeheder at dele med jer!! 

Først er jeg blevet optaget på Markedsføringsøkonom uddannelsen! (YAY) Så jeg glæder mig uendelig meget til at starte i slutningen af August! Et nyt kapitel starter og om 2 år kan jeg kalde mig markedsføringsøkonom ( SAY WHAT?! ) 

En anden nyhed er at min dejlige kæreste og jeg skal flytte sammen ! OG vi har fundet en lejlighed!! 
Jeg er så glad! :D Så vi skal flytte ind d. 1 September. Jeg tror på at dette er det rigtige valg for os. Ja det har været virkelig hårdt at have en kæreste i et andet land end der hvor man selv er. I sær når det er størstedelen af hele vores forhold. Men jeg tror på at vi får det bedre med hinanden for hver dag der går. Og han er den perfekte for mig! Jeg elsker ham helt vildt højt og jeg kan egentlig ikke forestille mig en anden for mig.  



Håber i har en dejlig dag <3 

xoxo
Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar