torsdag den 30. juni 2016

Min drøm blev for alvor knust.

For et par uder siden blev min lille drøm om at blive Designteknolog for alvor knust. 
Jeg er ikke en person med den bedste selvtillid, men lige der troede jeg faktisk jeg havde en chance. Jeg synes selv jeg udførte optagelsesprøven ganske godt.


Men jeg modtog mailen med ordene. "Du er ikke kvalificeret ..."
Jeg blev virkelig ked af det. Jeg fik ondt i maven og følte virkelig nederlaget blive proppet ned over hovedet på mig. Designteknolog var min førstepriotet. Design Skolen i Kolding var min anden, men jeg bestod - eller jeg kvalificerede mig ikke - til optagelsesprøverne. 

MEN jeg giver ikke op. Jeg har stadig min drøm om at arbejde med design eller generelt styling i fremtiden. Det er det jeg rigtig gerne vil. Og det er noget som gør mig inderligt glad. Jeg ved det er den branche jeg vil ud i. Det er en skide hård branche - men det er det jeg vil. 

Jeg har stadig min 3. priotet - Markedsføringsøkonom. Det er ikke noget der handler om design eller noget i den stil. Men jeg ved det er en rigtig god uddannelse, og jeg kan bruge den i fremtiden. At blive uddannet til Markedsføringsøkonom kan korte HA uddannelsen ned til 1,5 år. Og jeg kan derfor have 2 uddannelser og en Bachelor inden for 4 år. Hvilket jeg synes er ret sejt. 

Der er stadig håb for at jeg kommer ind på en uddannelse til August. Men hvor er det dog et stort nederlag at blive afvist fra to uddannelser som men VIRKELIG gerne ville studere.

Jeg får svar om jeg er kommet ind på Markedsføringsøkonom d. 30 juli. Jeg krydser alt hvad jeg har at krydse og håber at Horsens kan blive den by jeg skal bo i de næste par år! :)

xoxo Elisabeth


Ingen kommentarer:

Send en kommentar