onsdag den 30. november 2016

GOODIEBOX | NOVEMBER 2016

Det er godt nok en uge siden eller noget jeg fik min Goodiebox ind af døren, men derfor skal i da ikke snydes for et indlæg!
Jeg synes faktisk denne box er en af de bedre. Jeg har ikke rigtig prøvet nogle af produkterne endnu - men det skal jeg altså snart! Den læbepomade fra Nuori som jeg har fået heri tror jeg mine læber har rigtig godt af lige nu! Da de er virkelig VIRKELIG tørre og flager helt... (Det lyder vildt ulækkert.. Men det er sandheden :( )

Jeg har også lavet en video på boxen hvis du er interesseret! :D


Maria Nila Dry Shampoo. 100 ml.  Vejledende pris 99 kr. (Fuld str.) 
Nivea Silk Mousse Cream Care Showergel 50 ml. Vejledende pris 39 kr for 200 ml. (Travel size)

Emite Makeup - Lip and cheek tint. Vejledende pris 130 kr. (Fuld str.)

Nuori Lip Treat, 15 ml. Vejledende pris 185 kr. (Fuld str.)

Appeal 4 Nail file. Vejledende pris 79 kr.

Kenny Anker Brows Tweeze The Brow. Vejledende pris 195 kr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar