mandag den 2. maj 2016

Glossybox | April 2016

Hey guys! 

Jeg har da helt glemt at lave mit indlæg omkring min glossybox for April!!...
Hvis du ikke har set min video hvor i ser mine indtryk osv af disse produkter kan i se den HER.

Denne box havde temaet - Love, Peace and Beauty (Kærlighed, fred og skønhed)
Som sædvanlig er der tre produkter i boksen hvilket er en fin mængde! Og denne boks har 100% en større værdi end hvad den koster! 

I mine videoer har jeg altid linket Goodiebox i beskrivelsen. Goodiebox er den danske version af Glossybox som er meget international (individuel for hvert land og derfor ikke samme produkter) Men jeg har haft goodiebox i 7 måneder og jeg har prøvet så mange gode produkter som jeg idag er helt vild med! Så tjek lige siden ud og man kan også se de tidligere bokse for at få et indblik af hvad man evt kunne få tilsendt!



Batiste Dry shampoo - Cherry ( Prøvestørrelse)

Da dette er en prøvestørrelse vil den koste omkring 15-20 kr. i Normal vi har i DK, den fulde størrelse vil koste omkring 39 kr. derinde. Men hvis du tager i Matas og andre steder vil den koste omkring 80 kr.... Så gør dig selv en tjeneste og tag i Normal! ;)



Studio 10 Brow lift Perfecting Liner  - Look good feel better ( Fuld størrelse ) 

Jeg er egentlig ikke til blyanter når det gælder mine øjenbryn. 
Men denne gik til et godt formål - Cancer.
Denne koster 28€ (209 kr.)


 Benefit - Dew the hoola ( Prøvestørrelse )

Jeg blev lidt glad da jeg fik denne! Den er helt ny fra Benefit af, og en del har snakket om den. Det er en flydende bronzer - hvilket jeg ikke heeeelt er fan af endnu. Dett er en 15 ml flaske hvorimod den fulde størrelse er 30ml og koster hele 30,5€ (287 kr)

Nutraluxe MD - Lipbalm (Ananas) ( Fuld størrelse )

Min første tanke var : EOS lipbalms.
wow den ligner alligevel. I forhold til ALT. 

Men denne er med Ananas hvilket jeg ikke tror EOS laver??
EOS koster 50 kr. og denne koster 4,99€ (37 kr.)

M. Asam Rhabarber Body Soufflé ( Deluxe size)

Der står man er festivalsklar med denne bøtte.. Jeg vil nu altså vurdere denne som ikke ret festivals venlig.. Så hellere en tube!!
Denne er på 200ml, hvilket ikke er den fulde størrelse! (I KNOW.. ) Den fulde størrelse er på 500ml! Som koster 19,75€ (147 kr.)



Jeg er ret glad for denne box denne måned! Der var nogle ret lækre ting og mange forskellige slags ting! Glæder mig allerede til den næste der kommer lige om lidt!!


Håber i kan lide at følge med!!



Love you guys <3
- Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar