onsdag den 25. maj 2016

LOTION OVERLOAD


Her den anden dag kom jeg til at tænke : "Hvor mange body lotions har jeg egentlig?? For jeg køber næsten aldrig nogen men de hober sig op alligevel." 
Jeg begyndte derfor at lede i mit "stash". Jeg fik en overraskelse.. Jeg har MANGE. Mange flere end jeg burde have da jeg ALDRIG rigtig bruger en lotion op...


I denne stak er der mange forskellige slags lortion. Forskellige dufte, størrelser, formularer og indpakninger.
Nogen jeg er jeg mere fan af end andre har jeg fundet ud af efterhånden.

Matas Granatæble & I love ...




Disse to er klare favoritter lige nu ud af dem jeg har.
ELSKER duften af dem begge og indpakningen er lige mig!
Jeg vil helt have dem med pumpe så man bare kan pumpe produktet ud i hånden i stedet for at skulle vende flasken i vejret og presse produktet ud. Så det er klart det jeg vil gå efter i fremtiden, med mindre duften er fantastisk!

Apropo dufte. Jeg ELSKER duften af mango og granatæble!!

I love... Kan man få i Normal har jeg fundet ud af! 







The Body Shop & M. Asam

Dette er indpakningen som jeg bedst kan lide liiiige efter en med en pumpe!
Det eneste jeg ikke kan lide ved en bøtte er at mang skal stikke fingrene ned i produktet. For der vil nemlig komme bakterier osv ned i ens lotion - hvilket jo er noget man helst vil undgå!

Jeg FORELSKEDE mig i duften af æble i vinters! Hold nu op! Jeg kunne dufte til disse konstant. Plus man har jo næsten lyst til at spise det!! The Body Shop laver altså gode dufte!


Matas Natur & Enliven




Da jeg snakkede om indpakning jeg ikke bryder mig om - så er det disse jeg snakker om!

Indpakninger hvor jeg skal vende dem på hovedet og trykke produktet ud af jeg ikke fan af. Man får jo produkt over hele hånden og så skal man til at fedte rundt i det på flasken... Nej tak. 

Selve produktet er fantastiske! Det er bare indpakningen jeg ikke er fan af...







Royal Apothic, The Body shop & treacle moon

Jeg har heldighvis "kun" 3 små lotions.

Jeg er fan af de små størrelser da de er Travel Friendly. De er lige til at have i toilettasken!

Der er både med pumpe, bøtte og tupe!
Men denne gang er pumpen ikke en facorit da den er svær at bruge når man har indsmurte fingre...

MEN alle duftene er fantastiske!





Body Lotion er noget der er sindssyg vigtigt for din krop! 
Jeg er den værste til at huske det efter badet eller bare generelt!!
Efter et bad er din hud mindre udtørret og har brug for fugt. Det er her en rig og god body lotion kommer ind i billedet. Plus din hud vil ELSKE dig for at putte lotion på! Din hud ser mere sund ud og så er det jo ikke en skidt ting at den bliver lækker og blød!!



xoxo
Elisabeth <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar