tirsdag den 24. maj 2016

PROJECT 10 PAN 2016 | UPDATE #1

Hey guys!

*Danish*
Det er endelig tid til en opdatering på mit project 10 pan! Jeg synes selv jeg klarer det okay!! Der er nogle produkter der er nemme at se fremskridt på og så er der en del som næsten ikke har nogle fremskridt... MEN jeg har brugt et produkt op!!! Yay :-D

Hvis du ikke har læst mit indlæg om min intro klik HER !

------------------

*English*
Finally time for an update on my project 10 oan! I think i'm doing okay!! Some products you easily can see the progress on and some almost have none progress... BUT i have finished a product!!! Yay :-D

If you havent read my intro click HERE !


LETS GET TO THE PROGRESS SHALL WE !


Elf Maximum coverage consealer - Porcelain : Lige under den sidste streg inden det nederste sorte begynder / Rigt below the lowest line of the black.

Catrice cosmetics - Nude illusion foundation : Jeg har depottet den i bøtten neden under her / I have depotted it into the container under here.

Rimmel London 60 sec Nailpolish - 825 Sky High : DONE! Gider ikke mere. Det er besværligt at få en god applikation PLUS den stainer mine negle tyrkise... ikke kønt! / No more. Its defficult to get a decent application PLUS it stains my nail turquoise... not pretty...!
*1-2 uger siden*


*Nu*
Dette er hvad jeg har tilbage af denne foundation. Der er ikke meget tilbage, måske nok til en uge! / This is what i have left of the foundation. Not much, maybe a week of use!


Maybeline Dream Mat Powder - 03 golden beige: Der er mere bund nu! Represser den nok til næste opdatering. / More pan showing! I think i will repress it for next update!

Elf: Baked blush - Peachy Cheeky : Der er en lys plet foroven der er blevet større - hvilket vil sige den er fladere! / There is a light spot in the top that have grown - which means it getting flatter!

Elf bronzer - Sun kissed : Der er mere bund nu! / More pan showing!


Maybeline Browdrama - Medium Brown: Still going strong

Elf eyelid primer - sheer : Still going strong

ONLY Cosmetics lipliner - #27 : Jeg synes jeg gør det godt!! Billede under / I think im doing well!! Picture under here

Rimmel London Eyebrow pencil - 002 Hazel : Igen synes jeg at jeg gør det godt! Billede under / Again i think this is good! Picture under here


Fordi jeg har brugt et produkt op vil jeg tilføje et produkt mere! / Because i have finished a produkt i though i would add a product!




Jeg har valgt at tilføje denne læbestift til dette projekt da den er GAMMEL og bare skal bruges op. Jeg forguder denne farve på mine læber PLUS den passer vildt godt med den læbeblyant jeg har i dette projekt også! Jeg har en del to go men jeg vil bare gerne have den brugt!
I have chosen to add this lipstick to the project, because its OLD and just needs to be used up! I adore this color on my lips PLUS it matches very well with the lipliner i have in this project too! I have quite a bit to go, but i just need to use it!

 -----------------------------

Det var alt for denne opdatering jeg håber i nyder et anderledes project pan som ikke er på video! Det ser ud til i kan! TAK!
/
That was everything for this update, i hope you enjoy a different project pan thats not recorded! It's looks like it! THANK YOU!


xoxo
Elisabeth <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar