mandag den 23. maj 2016

DEN BEDSTE WEEKEND

Hey guys! 

Denne weekend har været anderledes! Den bedste i lang tid!
Jeg har lavet det som jeg allerbedst kan lide.

Fredag stod den på shopping med Mette! Vi alle ved jeg er addicted.
MEN det var faktisk Mette der for en gangs skyld købte noget. At jeg var rigtig fristet af mange ting er jo noget andet ;-)
Lørdag var Mette, Frederikke og Jeg til Bergkirchweih! Det er en fest der ligner Oktoberfest og Volkfest som vi har i Tyskland! Vi skal i vores Dirndler og fyrene i lederhosen! Det var fedt! Vi var derude hele dagen! Vi snakkede med nye mennesker, venner og hang bare ud - dansede og drak øl!
Solen var varm og jeg blev lettere solbrændt ved skuldre og bryst - faktisk bare der hvor min Dirndl ikke sad ;-)

Jeg har en GDKMM til Volkfest fra efteråret 2015 hvis i vil se hvad makeup jeg plejer at bruge og i vil også se min flotte kjole lidt tættere på!



Søndag var der fantastisk vejr!!! 28° - i skyggen!! 
Mette og jeg tog i Freibad (sted med pool og græsarialer)
Vi var i solen hele dagen og hyggede. Snakkede - det var fedt!

 







Da vi gik hjem kunne vi ikke lade være med at blive lidt fristet af is - plus det var jo 30° eller noget!



Fantastisk weekend med Mette. Den tøs gør mig altså glad!

Håber i alle har haft en dejlig weekend - min var i hvert fald fantastisk!



xoxo
Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar