onsdag den 27. april 2016

PROJECT 10 PAN 2016 ! | Intro

Hey guys!

(Danish)

Jeg er mega excited for at smide dette indlæg op til jer!! Jeg har en project 10 pan til jer! 
Hvis i følger med på min kanal vil i vide jeg er gået ALL IN på projekter i år!


Jeg har en masse projekter kørende lige nu! Jeg har en hel playliste som i kan se HER! Som i kan se på playlisten har jeg både danske OG engelske videoer i år. Jeg elsker at lave dem på engelsk fordi jeg er blevet en del af det her "community" som der er her på youtube som er så sindssyg søde ALLE sammen og det er en lille verden med nogle lovely ladies! <3 

Her er mine produkter jeg vil arbejde på at bruge op over det næste stykke tid! :-)

------------------------
(English)
Im so excited to post this for you! Because i have a project 10 pan for you guys!
If you follow my youtube channel you would know that i went ALL IN on projects this year!

I have a lot of projects going on right now! I have a hole playlist - click HERE to go to it! As you can see in the playlist there are both danish AND english videos this year. I love to make them in english because im a part of this "community" that is on youtube. Everyone is SO unbelievable sweet and its a little world of lovely ladies!

These are the products i want to work on and use up for the next while! :-)


Nu vil jeg vise jer produkterne lidt tættere på så det er til at se dem! 
--
I will now show you the products a little closer!


Elf Maximum coverage consealer - Porcelain : Lige ved den sidste streg inden det nederste sorte begynder / Rigt by the lowest line of the black.
Catrice cosmetics - Nude illusion foundation : Jeg er omkring C'et i Catrice / Im about the C in catrice.
Rimmel London 60 sec Nailpolish - 825 Sky High : Er ved stregen - dvs lige under 60 /Im by the line - basically by the bottom of 60.


Maybeline Dream Mat Powder - 03 golden beige: Ramt bunden rigtig meget!! / Hitted a lot of pan!
Elf: Baked blush - Peachy Cheeky : Jeg er ved at have brugt den så meget at den er blevet flad øverst / I have used it that much that its almost flat at the top.
Elf bronzer - Sun kissed : Bruger den som highlight og har ramt bunden okay meget synes jeg / I use it as a highlighter and hitted the pan quite much i think.


Maybeline Browdrama - Medium Brown: Still going strong
Elf eyelid primer - sheer : Det er ikke meget tilbage - mest i toppen / Not that much left - most in the top
ONLY Cosmetics lipliner - #27 : Billede under / Picture under here
Rimmel London Eyebrow pencil - 002 Hazel : Billede under / Picture under here



Det var alt for denne intro og jeg glæder mig helt vildt til at starte et helt almindeligt projekt igen! Jeg har lavet så mange forskellige versioner af denne og jeg tænkte bloggen var det rigtige sted at lave det denne gang da der sker SÅ meget på min kanal lige nu!

Vi ses snart med en opdatering! 

----------

That was everything for this intro and im so excited to start a normal project again! I have been doing so many different versions of this and I thought my blog was the right place to make it on this time around. Mostly because so much is happing on my channel at the moment! 

See you soon with an update!

Love you guys <3 
 - Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar