onsdag den 20. april 2016

BareMinerals Lash Domination mascarra | Reveiw



Hey guys! 

Jeg skulle have gang i en ny mascara her den anden dag. Og jeg fandt derfor denne lille sag i min skuffe! 

Dette er en lille prøve på BareMinerals Lash Domination mascarra. 


Og jeg har dannet mig et fint indtryk af den som jeg nu vil dele med jer! 

Børsten virker virkelig voldsom lige når man åbner tuben! Fordi håndtaget er så lille!






Selve børsten er sjov! Den er er plastik (hvilket altid er et plus for mig!) og jeg synes den er rigtig god til at fange mine vipper. Den er rigtig god til at seperere mine vipper og give dem et naturligt finish. De bliver ikke for fyldte eller klumpede. Jeg har generelt en ok længde vipper og derfor giver den mig ikke HELT VILDT meget længde. Men lidt giver den da! 





Dette er hvordan den ser ud lige når jeg har lagt den :

Jeg lægger min makeup omkring kl 7 hver morgen. Derudover cykler jeg på arbejde, og derfor kan mine øjne godt løbe i vand fordi de er sarte.


Jeg har haft mascarraen på to dage i streg på begge vipper. Og begge gange har jeg lignet en panda fordi den ligger den nede under mine øjne den ene dag værre end den anden. 


Den ene dag gik jeg på toilet klokken 9:30 og jeg var komplet SORT under det ene øje.
Så det er en meget våd mascarra lige når man har åbnet den! Det vil også sige at jeg kun kan bruge på de øverste vipper indtil den er tørret mere ud. det vil sige om en uge eller to.

Men generelt er det en rigtig god mascara !!
Børsten er voldsom - men den gør det godt!

Dog vil jeg sige jeg nok ikke køber den fulde størrelse da jeg ikke er til de mascarra's der smudger med det samme man har lagt dem. Og det gør denne!


Håber i har fået noget ud af denne anmeldese! Jeg elsker at bruge Nye produkter og teste flere ting! Derfor er det veldt spændende at bruge et produkt man taler om!!


Det var alt for nu! Vi ses!

Love you guys <3
- Elisabeth :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar