fredag den 1. april 2016

Glossybox | Marts 2016

Hey guys! 

Det er tid til endnu en unboxing af min Glossybox! Og Marts er jo ingen undtagelse! I denne måned er der fokus på pink, kaniner og påske.

Der er nogle vildt lækre produkter i boksen i denne måned og jeg glæder mig til at vise jer dem!! 
Som sædvanlig har jeg lavet en video på denne boks og den kan i selvfølgelig se ved at klikke HER!





I denne måned var der også en læsprøve med i boksen! Og det er igen en roman. Denne hedder THE CLUB Flirt og er skrevet af Lauren Rowe.
Skal til at læse disse bøger og se om det er noget for mig (selvom jeg ikke er en læsehest eller god til tysk for den sags skyld)





Elsker når der er børster i boksen!! Elsker at prøve nye og så holder en børste i RIGTIG lang tid!
Dette er en børste fra Luxie Beauty og koster 14,77€.
Den virker til at være i god kvalitet og så elsker jeg det rosegold og lyserøde!






Avéne Matterende "renseskum".

Så vidt jeg kan læse mig til er det en rensemælk i skumform. Så man kan bruge den morgen og aften for at rense din hud. Bagefter skal man bruge den tilhørende creme (som er produktet efter her)
Dette er en størrelse på 50 ml og den fulde str er på 150ml og koster 14,90€.





Avéne Hydrance creme.
Dette er cremen som de anbefaler at bruge efter renseskummen. Og det vil jeg selvfølgelig gøre når det er!
Denne er en størrelse på 15 ml og den fuldestørrelse er på 40 ml og koster 18,90€.






Man kunne få enten en lipgloss eller en consealer fra dette brand. Og jeg fik selvfølgelig lipglossen... Jeg ville ønske det var consealeren da jeg ELSKER at prøve nye! Kæmper med mørke render under øjnene!...

Dette er en meget lys pink gloss. Jeg ved ikke om jeg vil bruge den selv eller give den videre? Jeg er ikke en lipgloss person!?... Dette er den fulde størrelse på 4,5 ml og koster 14€




Dette er en fodpeeling og fodbalsam i en lille sæbefirkant. Den lyder lækker og glæder mig til at bruge den!!
Der står man kan brække stykker af den og bruge den han af vejen. Hvilket jeg er glad for fordi disse firkanter koster 7,90€. Hvilket er lidt pricy...







Jeg havde lidt problemer med at finde ud af hvad dette produkt var.  Men jeg er kommet frem til at det er en "gel" som du putter i dit hår INDEN du styler det. Enten i tørt eller vådt hår. den skal nemlig forberede dit hår på styling.
Dette er den fulde størrelse på 100ml og koster 5,49€.






Det sidste som var i boksen, men ikke i mit hæfte.
Dette er to prøver på masker. De er fra Salthouse.
Da jeg prøvede at oversætte "Heilerde" sagde google oversæt : "Helbredende jord"
Så jeg ved ikke om det er Mineral og helbredende jord maske.

I min lokale DM koster de 1,25€


Det var alt hvad der var i min boks! Glæder mig sådan til at lege med disse produkter og se hvad de gør ved mit hår og min hud!! 



Love you <3
- Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar