fredag den 22. april 2016

The Body Shop Shade adjusting drops - Lightning | Review

Hey guys!

Jeg har haft denne lækre sag i en favorit video på min kanal! Se den HER!


Produktet jeg snakker om er Shade adjustning drops fra The Body Shop!! Dette produkt har ændret ALT for mig! Jeg er bleg AF!! og derfor er der ikke nogen (næsten ingen) foundations der matcher mig fra de "billige" brands som udover det heller ikke har det største farveudvalg til at starte med... Når man er så bleg som jeg er kan det godt være frustrerende at man ikke matcher nogle farver ved den nyeste foundation der er blevet lanceret som ALLE snakker om og man gerne vil prøve den selv! 

Det er her disse magiske dråber kommer ind i billedet!
Jeg siger jer - de har ændret ALT!

Jeg bruger ét til to pump fra denne ned i den mængde foundation jeg plejer at bruge (ca to pump).
Blander dem sammen og TA DA = foundation der MATCHER!
Fantastisk opfindelse alligevel. Jeg er forelsket!!

Jeg har haft denne flaske i 3 måneder ca og jeg har brugt halvdelen allerede! Fordi jeg kun har foundations der er lidt for mørke til mig bliver jeg nød til at bruge denne hver dag for ikke at ligne en klovn der ikke ved hvordan man matcher sig selv med foundation.
Så hvis du er lige så bleg som mig vil du KUN elske dette produkt og vil aldrig kunne leve uden den bagefter!

Når min kærlighedserklæring så er slut, kan jeg fortælle jer at den også fås i DARKNING.
Jeps! Hvis du har det modsatte problem som mig (at din foundation altid er for lys) kan du få denne i darkning og derfor gøre din foundation mørkere - igen FANTASTISK!



Produktet kommer med denne "pumpe". Man kan nu nok mere kalde det en pipette. Lidt lige som dem man brugte til fysik/kemi i folkeskolen! (Jeg elskede at lege med dem... Jep jeg var en af dem der ikke kunne lide kemi ;) Og jeg er garenteret ikke den eneste derude!!)

Men jeg synes det er en lækker ting at den kommer med pipetten! Der bliver ikke suget for meget produkt med op og derfor kommer der heller ikke for meget produkt blandet i din foundation så den bliver FOR lys eller mørk. Det ville bare være træls, nu hvor man faktisk leger kemiker for en gangs skyld...  (hæhæ - kan i se hvad jeg lige gjorde der ;) )








Her er en lille demostration af hvordan pumpen fungerer! Jeg er faktisk lidt stolt over det billede - nemt var det ikke at tage kan jeg sige jer - når man er helt alene om at tage billeder ;) haha

Men som i kan se er det en liiiidt tykkere konsistens. Dog er der nogen der mener den ændre lidt på din foundation - hvilket jeg ikke synes sådan lige umiddelbart! Plus det kan godt ligne den er lyserød tonet - hvilket nok godt kan være rigtigt. Men hvis den er det - så er det ikke meget!! Jeg er naturligt til gul undertone og den virker (som sagt før) super for mig!! Så lov mig ikke at blive skræmt af farven!




Men som i nok kan høre er det ikke sidste gang jeg har dette produkt i min kollektion! Jeg håber inderligt dette produkt bliver i The Body Shops sortiment for evigt. Jeg kan IKKE undvære det!
Med mindre jeg finder et produkt der gør nøjagtig det samme, og jeg finder et mirakel middel der fungere bedre! (Jeg tvivler ;) ) 

Jeg håber i kan lide at der kommer lidt flere reviews herinde og at jeg er lidt mere aktiv! Yes !!



Love you guys! <3 
- Elisabeth :-*




Ingen kommentarer:

Send en kommentar