mandag den 20. juni 2016

Shaaanxo Palette | Swatches and Review

Jeg er så stolt af Shannon!! Og jeg var VILDT excited på hendes vegne da det blev annonceret at hun havde lavet et palette i samarbejde med BH Cosmetics.

BH Cosmetics har altid været et märke jeg gerne har villet prøve da man kun har hørt godt om deres øjenskygger!
Og det kan jeg nu bekræfte - det er de!!! 

Jeg bestilte selvfølgelig denne skønne palette da jeg så farverne! De er perfekte for dig som godt kan lide varme og naturlige farver. 

Jeg har naturlighvis lavet nogle swatches af paletten og jeg kan kun sige jeg er imponeret! Den er virkelig pigmenteret og jeg ved jeg kommer til at ELSKE den! (Hvilket jeg jo gør allerede ;) )

Det eneste jeg mangler er navne. Ingen af hverken øjenskyggerne eller læbestifterne har navne og det kan man som blogger rigtig godt lide - MEN det er så også det eneste negative jeg har at sige om den!!

Jeg har selvfølgelig også lavet en video med demo, review og førstehåndsindtryk til jer!


Paletten kommer med en side med 9 øjenskygger og 9 læbestifter. 
I min video kan i bedre se designet af paletten.


Der er så mange lækre farver - Naturlige/hverdagsfarver, Sommer farver og perfekte farver til en mørk efterårs læbe. De er så cremede og rare at have på læberne!
Dog fordi de er i pans, skal man bruge en børste


SWATCHES TIME!



1. Den første farve kan man ikke rigtig se, men det er en flot hudfarvet skygge som er perfekt hvis du vil sætte din primer før du går igang med dit look. OG den er mat!

2. Den perfekte champagne farve! 

3. Rosegold farve. Sindssyg flot! Skal dog liiiige lege med den of matche den med nogle farver. Den failede lidt for mig i videoen ;))

4. En af de flotteste gule farver jeg længe har prøvet! Jeg putter den personligt i globelinjen eller over hele øjenlåget med en flot shimmer base, da den er mat.

5. Gosh... Så flot! Perfekt til et bronze look! OG den vil være perfekt til min Color tattoo i On And On Bronze!

6. Endnu en mig-øjenskygge! Elsker de murstensrøde/orange farver. ELSKER! Plus den er mat så jeg putter den i globelinjen og matcher den med nr. 5!

7. En vildt flot bronze/lilla farve. Den kunne være vildt flot i et smokey eye eller et naturligt bronze look og så denne på nederste vippekant.

8. Det ligner ikke det på billedet. MEN det er en Duo-crome!!! (Smiley med øjne som hjerter ;))
Det er en bronze/grøn farve. YES. All over lid - perfect!

9. En mat sort farve som vil være perfekt som liner eller generelt en sort somkey eye!


1. Perfekt nude/pink farve!

2. Ligner rigtig meget 1 den er dog mere pink i det! De er begge meget naturlige og perfekte til hverdagsbrug og alligevel gode til sommer som en nude farve.

3. Perfekt orange/rød farve her til sommer!

4. Den perfekte mauve/nude farve efter min smag!

5. Den ligner super meget den læbestift som jeg brugte op i april! Denne er bare en lidt bedre lilla farve som man bedre kan bruge til hverdag!

6. Den perfekte bright pink farve! 

7. YES. Jeg har nu fundet den perfekte nude farve til mig og min blege hud. Den er ikke for brunlig, men heller ikke for pink! Den er perfekt så jeg hverken ser syg eller dårlig ud!

8. Perfekt liiiidt mørkere rød farve. Personligt synes jeg selv den er perfekt til en "Red lip"

9. YES. Vampy lipcolor! Perfekt til efteråret og er vildt excited til at lege med den!!!






xoxo Elisabeth <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar