søndag den 26. juni 2016

Project 10 Pan | Update #2

danish //
Så er det blevet tid til at lave min 2. opdatering på dette års blog project pan! 
Produkter er blevet brugt op og en masse fremskridt er blevet lavet! 
Så er jeg er ret spændt på hvor lang tid dette kommer til at vare. 
Jeg har besluttet at det bliver et projekt der fortsætter indtil jeg har brugt 10 produkter op. 
Så hver gang jeg bruger et op tilføjer jeg et - så jeg hele tiden arbejder på 10.
Projektet slutter så når jeg har brugt 10 op. (Selvfølgelig)

english//
It's time for my 2nd update for this years blog project pan! 
Products have been used up, lots of progress have been made!
Im quite excited for how long this is gonna take to finish.
I have decided this will be a continues project pan i will do until i finish 10 products. 
So every time i use up a product i will add one into it. - so i will work on 10 products all the time. 
The project will end when i have used 10 products up in total. (Obviously)


LETS SHOW SOME PROGRESS






Elf Maximum coverage consealer - Porcelain : Jeg er nået dertil hvor det var VIRKELIG svært at presse ud. Så jeg har depottet resten i en lille bøtte. // I have reached that point where it was REALLY hard to get som product out. So i have depotted the rest into a little pot.

Stadig rigtig meget product faktisk.... // Lots of product still...


Catrice cosmetics - Nude illusion foundation : DONE!! - Har brugt det sidste op som var i bøtten sidste gang. / I have used up the last bit in the pot from last time.

Maybeline Browdrama - Medium Brown: Still going strong... -.-''


Maybeline Dream Mat Powder - 03 golden beige: Har ikke et billede fra lige før jeg repressed den. Men der er ikke meget tilbage nu! // I dont have a picture from right before i repressed it. But that much left now!

Elf: Baked blush - Peachy Cheeky : SÅ tæt på at ramme bunden i toppen nu!! Kan ikke vente! // SO close to hit pan on the top!! Can't wait!

Elf bronzer - Sun kissed : Har brugt den hver dag. Men ikke så mange fremskridt.. Jeg har fokuseret på det større areal. // Using it every day. But not that much progress.. I have focused on the big part.


Oriflame Lipstick - 35 : Jeg har brugt en del af den - mere end forventet! Men jeg har virkelig også brugt den meget! Den skal altså bare bruges op nu.. Den er virkelig løsnet sig fra bunden nu. Men ELSKER den stadig! // I have used a lot of it! Much more than expected! But i have really used it a lot though! It just need to go now! It's more loose than last update now! But i still LOVE it!
Picture at the end.

Elf eyelid primer - sheer : DONE!!! Finally!!

ONLY Cosmetics lipliner - #27 : Jeg har failed lidt i denne måned med denne.. Jeg har glemt den hver gang jeg tog læbestift på.. Men jeg vil gøre mit bedste for at huske den! // I have failed with this one this month.. I have forgotten it every time i needed to apply lipstick.. But i will do my best to make progress this month!

Rimmel London Eyebrow pencil - 002 Hazel : Jeg har brugt SÅ meget op!!! Det er ikke meget tilbage nu! Billede herunder // I have used SO much of it! Not a lot left! Picture under here



THE NEW ITEMS



Fordi jeg har brugt to produkter op siden sidst har jeg tilføjet to! // Since i have finished 2 products - i have added two! 

Nivea Soft Rose lipblam : Er ikke en fan... den er ikke klar så den efterlader et (meget) lyserødt lag på mine læber..  // Not a fan... because its not clear it leaves a light pink layer of color on my lips.. 

Nilens jord lipgloss - 714 : Den ligner en lys lilla farve, men den er gennemsigtig på mine læber, hvilket gør den nem at bruge for mit vedkommende. Jeg er der ved stregen. // It looks like a light purple color, but its clear on my lips, and therefore its easy for me to use. Im at the line.











Dette er hvor jeg er med min Oriflame læbestift og min læbepomade
//
This is where i am with my Oriflame lipstick and my lipbalm.











Ses om en måned til næste opdatering!! // See you in a month for next update!!

xoxo Elisabeth <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar