mandag den 20. juni 2016

Glossybox | Juni 2016

Glossybox for Juni er heldighvis ikke forsinket. Men at dette er min 2. sidste Glossybox gør lidt ondt at tænke på. Men jeg har ELSKET at få disse bokse tilsendt hver måned! Overvejer kraftigt Goodiebox når jeg kommer til DK igen!
Men jeg har selvfølgelig en matchende video hvor jeg gennemgår Maj boksen samtidig! :)





Zartgefühl
Detox Cleansing Bar
Prøve på 15g. Den fulde størrelse er på 200g og koster 19,80€





Range Rover Evoque Cabriolet SPF 20
Promotion Solcreme der hverken har pris eller noget så den sælges derfor ikke og kan derfor ikke give en pris.
Denne størrelse er 30 ml.




Papanga 
Gummi Elastikker
Små elastikker i en 3-pak : 5,95€
Store elastikker i en 2-pak : 5,95€



Hey Honey 
Good Morning Honey Silk Facial Serum
Prøvestørrelse på 15 ml. Den fulde størrelse er på 30 ml og koster 35,96€.




Glov
Hydro Demaquillage - Glov On-The-Go
En handske vejer 15g og koster 12,95€










L'oréal Paris 
Nude Magic BB Cream Stick - Light to Medium
Fulde størrelse på 9 ml og koster 12€.







xoxo Elisabeth <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar